Příběh společnosti VIST začal na počátku 90. let, kdy Elmar Stimpfl, závodní lyžař závodící za Itálii, zjistil, že není spokojen s dostupnými lyžařskými podpožkami pod vázání na trhu. Protože nemohl najít vybavení, které by zlepšilo jeho výkon, jeho vášeň pro lyžování podnítila podnikatelskou vizi. Společně s Robertem Vivianem založili v roce 1997 společnost VIST. Název značky vznikl z prvních písmen jejich příjmení. Zpočátku se VIST zaměřoval na vysoce výkonné lyžařské desky a rychle se prosadil ve světě závodního lyžování. Desky VIST byly zkonstruovány tak, aby snižovaly vibrace a výrazně zlepšovaly výkony sportovců na sjezdovkách. Průlomem pro značku bylo vítězství německé lyžařské šampionky Katii Seizingerové na olympijských hrách v Naganu v roce 1998, kdy používala desky VIST, což upevnilo pozici společnosti jako lídra v lyžařském závodním odvětví.
Na základě své pověsti výrobce špičkových lyžařských podložek pod vázání rozšířila společnost VIST koncem 90. let svou nabídku produktů a spojila pokročilou technologii se špičkovým designem. Mezi klíčové inovace patřil „E-Coach“, digitální tréninkový systém, který poskytoval zpětnou vazbu o držení těla lyžaře v reálném čase, a Boblbee, batoh švédského designu, který vlivem společnosti VIST překročil hranice sportovní užitečnosti a stal se módním doplňkem. Přesah batohu pomohl uvést společnost VIST do širšího světa módy a znamenal začátek jejího jedinečného přístupu: spojení lyžařské technologie s vysokou módou.
Závazek společnosti VIST k inovacím a stylu vedl v roce 2001 k vytvoření první řady lyžařského oblečení a v roce 2003 k výrobě lyžařského vázání. Odvážné rozhodnutí společnosti získat patenty na vázání Benetton vedlo v roce 2004 k vytvoření vázání V614, které získalo prestižní ocenění Innovation Award za svůj pokročilý design. Tento model byl vybaven revolučním systémem SpeedLock, který umožňoval snadné připevnění vázání k podložce bez použití nářadí a nabízel vedle vysokého výkonu i pohodlí.
V roce 2004 představila společnost VIST svou první ucelenou kolekci lyžařského oblečení. Na rozdíl od tradičních výkonnostních oděvů kombinovala řada oblečení VIST nejnovější technické materiály s italským designem a vytvořila tak osobitý vzhled, který byl funkční i módní. Pozoruhodná byla zejména pánská bunda Pro Track a dámské oblečení Pro Track, které získaly cenu APEX za inovativní design a užitné vlastnosti. Oblečení VIST si rychle získalo popularitu, zejména poté, co britský národní lyžařský tým nosil oblečení VIST během závodů Světového poháru, což dále zvýšilo viditelnost značky a její pověst vysoce výkonného lyžařského oblečení.
Do budoucna se společnost VIST chystá pokračovat ve své cestě předního inovátora ve světě lyžování a navrhovat špičkové oblečení a vybavení pro profesionální sportovce i stylové dobrodruhy. Se svými kořeny pevně zakořeněnými v lyžařském výkonu a pohledem upřeným do budoucnosti módy je společnost VIST připravena zůstat v čele lyžařského a oděvního průmyslu i v následujících letech.
Hledat: ""
Ještě nemáte účet? Zabere to jen pár vteřin.